Co piąta firma w Polsce z powodu pandemii COVID-19 zwiększyła budżet na cyberbezpieczeństwo – wynika z badania zleconego przez Fortinet firmie ARC Rynek i Opinia. Najwięcej środków przeznaczono na zakup nowych rozwiązań och
1/3 małych firm uważa cyberataki za największe wyzwanie dla biznesuWarszawa, 29 sierpnia 2019 – 33% małych firm jako największe technologiczne wyzwanie biznesowe wskazuje cyberzagrożenia. Ponad połowa w ostatnim roku do�
MATERIAŁ PRASOWY Warszawa, dn. 04.02.2021Jaki kurs przyjęli deweloperzy mieszkaniowi W jaką stronę zmierza rynek nowych mieszkań? Jak pandemia wpływa na sprzeda�
¬Misja: Zdrowe mieszkanie Najważniejszym czynnikiem, którego spełnienie zapewnia nam komfort i szczęście jest zdrowie. To natomiast zależy nie tylko od aktywności fizycznej czy tego jak się odżywiamy, lecz także od wewnętr
Warszawa, 17 czerwca 2019 r.Sztukateria powraca na salonyZnana jeszcze z czasów starożytności sztukateria dziś znów wraca do łask i staje się aranżacyjnym hitem. Wspaniale prezentuje się zarówno w klasycznych, jak i nowocze
Warszawa, 25 kwietnia 2018 rokuNowości w kolekcji MOOD Flexformu manifestują nowy kierunek jaki objęła marka, odkąd Stefano Gaggero został jej dyrektorem artystycznym. O ile do niedawna estetyka mebli z linii MOOD nawiązywała
Własne cztery kąty to nie tylko łazienka, kuchnia i kilka pokoi. To cała przestrzeń, na którą się decydujemy, nabywając mieszkanie od dewelopera. Na co zwrócić uwagę? Oto kilka przydatnych wskazówek, dla tych, którzy nie
O IMPREGNACJI KOSTKI BRUKOWEJFora budowlane pełne są sprzecznych ze sobą informacji na temat impregnowania nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Jest konieczna czy zbędna? Kiedy można ją wykonać, a kiedy nie? Przyjrzyjmy si�
Informacja dla mediówZielona energia w PepsiCo w trosce o przyszłość naszej planety – wszystkie zakłady w USA będą zasilane w 100% odnawialną energią Warszawa, 16 stycznia 2020 r. Już w tym roku do obsługi wszystkich za
Mobile gaming w służbie brand safety – pod względem bezpieczeństwa gry biją na głowę aplikacje społecznościoweWycofanie się z płatnych kampanii największych reklamodawców znanej platformy społecznościowej spowodowało